Customer Care Support - FR
Biegła znajomość (na poziomie minimum B2) języka polskiego w mowie i piśmie, ponieważ będziesz mieć do czynienia z osobami polskojęzycznymi.Biegła znajomość (na poziomie minimum B2) języka niemieckiego / włoskiego / francuskiego lub greckiego.Życzliwe i pozytywne nastawienie oraz profesjonalne podejście do innych.Gotowość do pracy w wymiarze co najmniej 20 godzin tygodniowo.Komputer z Windows 10 lub nowszy.Stabilne połączenie internetowe (minimum...
Cesta do Notina
Prescreening
Nejprve se ti ozve náš recruiter, který s tebou pozici probere podrobněji. Prescreening ti současně dává prostor na všechny tvé doplňující dotazy.
Testování
Některé pozice jsou specifičtější než ostatní. Proto tě možná požádáme o splnění jazykového, kompetenčního nebo osobnostního testu.
První kolo pohovoru
Potkáš se s manažerem týmu, do kterého možná už brzy budeš patřit. Dozvíš se, kdo budou tví kolegové, a co tě ve tvé nové roli bude čekat.
Case Study
Může se stát, že u některých pozic dostaneš úkol ke zpracování. Nečekej nic zákeřného a neboj se, vždy dostaneš dostatečný čas na jeho zpracování.
Druhé kolo pohovoru
To se konat může a nemusí. Zase záleží na tom, o jakou pozici se ucházíš. Pokud se konat bude, potkáš kromě manažera taky tým, a opět se můžeš doptat na vše, co tě zajímá.
Nabídka
Všechno klaplo? Gratulujeme! Byl/a jsi ideální kandidát/ka. V e-mailu ti přistane nabídka práce.
Přijetí nabídky
Plácli jsme si, hurá! My jdeme připravit vše na tvůj onboarding a ty se mezitím můžeš těšit na své #NewMe, které v Notinu objevíš.