Máš pro nás ještě pár vteřin?

Zajímá nás, z jakého důvodu odcházíš. Tvá zpětná vazba nám moc pomůže.

Interested in position

Customer Experience Analyst

Customer Experience Analyst V Notinu právě budujeme nový tým zaměřený na Customer Experience (CX) – a hledáme do něj analyticky smýšlejícího parťáka nebo parťačku! Baví tě data, e-commerce a přemýšlení nad tím, co se děje v hlavách zákazníků? U nás budeš propojovat svět webu, zákazníků a interních systémů, hledat souvislosti, vizualizovat data a přetvářet je v jasné výstupy pro naše týmy i management.Čekají tě zajímavé projekty napříč trhy, spous...

Cesta do Notina

Cesta do Notina

Prescreening

Nejprve se ti ozve náš recruiter, který s tebou pozici probere podrobněji. Prescreening ti současně dává prostor na všechny tvé doplňující dotazy.

Testování

Některé pozice jsou specifičtější než ostatní. Proto tě možná požádáme o splnění jazykového, kompetenčního nebo osobnostního testu.

První kolo pohovoru

Potkáš se s manažerem týmu, do kterého možná už brzy budeš patřit. Dozvíš se, kdo budou tví kolegové, a co tě ve tvé nové roli bude čekat.

Case Study

Může se stát, že u některých pozic dostaneš úkol ke zpracování. Nečekej nic zákeřného a neboj se, vždy dostaneš dostatečný čas na jeho zpracování.

Druhé kolo pohovoru

To se konat může a nemusí. Zase záleží na tom, o jakou pozici se ucházíš. Pokud se konat bude, potkáš kromě manažera taky tým, a opět se můžeš doptat na vše, co tě zajímá.

Nabídka

Všechno klaplo? Gratulujeme! Byl/a jsi ideální kandidát/ka. V e-mailu ti přistane nabídka práce.

Přijetí nabídky

Plácli jsme si, hurá! My jdeme připravit vše na tvůj onboarding a ty se mezitím můžeš těšit na své #NewMe, které v Notinu objevíš.