Beauty Consultant Budapest Arena
Customer service at the checkout - issuing online orders, help with payments and complaints.To help customers choose products and actively recommend products according to their needs.Receiving goods, maintaining the warehouse and other "behind the scenes" physical workManagement of the cash register (receipt and issue of cash).Working with internal company software (eg inventory) and technology - it's not important to be technically minded, but d...
Cesta do Notina
Prescreening
Nejprve se ti ozve náš recruiter, který s tebou pozici probere podrobněji. Prescreening ti současně dává prostor na všechny tvé doplňující dotazy.
Testování
Některé pozice jsou specifičtější než ostatní. Proto tě možná požádáme o splnění jazykového, kompetenčního nebo osobnostního testu.
První kolo pohovoru
Potkáš se s manažerem týmu, do kterého možná už brzy budeš patřit. Dozvíš se, kdo budou tví kolegové, a co tě ve tvé nové roli bude čekat.
Case Study
Může se stát, že u některých pozic dostaneš úkol ke zpracování. Nečekej nic zákeřného a neboj se, vždy dostaneš dostatečný čas na jeho zpracování.
Druhé kolo pohovoru
To se konat může a nemusí. Zase záleží na tom, o jakou pozici se ucházíš. Pokud se konat bude, potkáš kromě manažera taky tým, a opět se můžeš doptat na vše, co tě zajímá.
Nabídka
Všechno klaplo? Gratulujeme! Byl/a jsi ideální kandidát/ka. V e-mailu ti přistane nabídka práce.
Přijetí nabídky
Plácli jsme si, hurá! My jdeme připravit vše na tvůj onboarding a ty se mezitím můžeš těšit na své #NewMe, které v Notinu objevíš.